Στην απόφαση να είμαι υποψήφιος με την ΝΙΚΗ στις εκλογές με οδήγησε η αναγνώριση του ότι η κλεψύδρα για την πατρίδα μας αδειάζει. Πλέον πολύ γρήγορα. Μου ήταν αδύνατο να παραμείνω αμέτοχος στα πολιτικά πράγματα.
Η διαχείριση του προβλήματος από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν προφανώς κάκιστη! Αυτό όμως δεν απαλλάσσει την σημερινή κυβέρνηση από τις δικές της – μεγάλες - ευθύνες. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι μόνο κατά το 2020 χορηγήθηκε η ιδιότητα του πρόσφυγα σε 34.325 άτομα.
Η πάνδημη ανάγκη πανηγυρικού εορτασμού της επετείου της Ελληνικής Επανάστασης δεν εκφράσθηκε και δεν καλύφθηκε από την (διορισμένη με αμφισβητούμενα κριτήρια) κυβερνητική επιτροπή της κυρίας Αγγελόπουλου.
Όταν ο Ρένος Χαραλαμπίδης και ο Γιάννης Χριστόπουλος, παλιοί γνώριμοι του «Άβαλον των Τεχνών», δήλωσαν ότι ανεβάζουν μια παράσταση για αγνοημένους συνθέτες και ποιητές του Μεσοπολέμου, το πρώτο πράγμα που σκεφθήκαμε ήταν μια συνέντευξη μαζί τους.
Συνεχίζουμε το δεύτερο μέρος της συνέντευξης με τον ποιητή Στάθη Κεφαλούρο, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τον επαναστατικό συντηρητισμό, τον Ίωνα Δραγούμη και το νόημα του Εθνικισμού και το γιατί ο Νίκος Καρούζος είναι ο νέος μας εθνικός ποιητής.
Είχαμε γνωριστεί σε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις κοινών φίλων. Ήξερα τα κείμενα του στην «Εστία» και το «Άρδην», αλλά και το ότι θεωρούσε τον εαυτό του Συντηρητικό. Με αφορμή την κυκλοφορία του τελευταίου του βιβλίου «Ο Αδάμ ονοματίζει τα ζώα» κανονίσαμε μια συνέντευξη.
Μακεδόνας είμαι. Πώς να το δω; Μην τρελαθούμε κιόλας. Τέτοιος σφετερισμός δεν έχει ξαναγίνει ποτέ σε άλλο μέρος του κόσμου. Ποτέ. Δεν γίνετε αυτό το πράγμα. Οι Σλάβοι χωρίς γλώσσα να λένε ότι είναι Μακεδόνες.
Αυτό παρουσιάστηκε την εποχή που είχε αναλάβει Πολιτιστική Πρωτεύουσα η Θεσσαλονίκη. Και με αφορμή της εκδήλωσης αυτής της ευρωπαϊκής, σκέφθηκα να παρουσιάσω ένα εθνικό έργο.
Σαν πολύ σοβαρά τα πήραμε τα πράγματα. Όχι, το σινεμά είναι κυρίως γλέντι, ξεκίνησε και γεννήθηκε ως γλέντι, με τον Μελιέ, με τον Τσάπλιν. Βέβαια, άμα δεν υπάρχει γλέντι και συγκίνηση, δεν έχουμε τίποτα.
Θεωρείται ένας από τους ιδιοφυείς ηθοποιούς και σκηνοθέτες της γενιάς του. Με το «No Budget Story» και τα «Φθηνά τσιγάρα» δημιούργησε τον ελληνικό ανεξάρτητο κινηματογράφο.